9 dec. 2015

Lucka nr.9 -virkad hjärtgirlang.


Alla år är det likadant. När december inleds har jag typ noll inspiration med att tänka på jul. Men så halvvägs in i kalendern så börjar min pyssellust vara på topp, tills jag upptäcker att nu är det verkligen inte mycket tid kvar till jul. 
För julmänniska eller ej så är det en tid som verkligen inbjuder till en massa fint pyssel.

Fick för mig att en virkad hjärtgirlang skulle göra sig fint på vitrinskåpet i köket. Och att virka några små hjärtan tar ju inte länge. Så det här är vad jag har pysslat med i dag.




Men jag har virkat alla stolpar ett steg kortare än vad som står i mönstret.


1 kommentar:

  1. Hej Catarina!
    Ännu ett vackert virkat alster från dig:)Hjärtgirlangen blev väldigt fin där du hängde den:) Fin spets du har även på hyllkanten inne i skåpet:) Du är så duktig och visar alltid så vackra bilder också:))

    Må nu så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...