30 nov. 2015

I morgon börjar julkalendern.



Se så det snöade här hos oss tidigare idag.

Inspirerad av alla andra bloggare som tänker köra en julkalender på sin sida. Så har jag helt impulsivt bestämt att jag också vill försöka mig på en sorts julkalender här på bloggen. 

Det kommer att bli en kalender med blandat innehåll både, väldigt "juliga" saker, men också sådant som inte är så julrelaterat. Bl.a kommer det att bli en  massa handarbetsinspiration, ett och annat recept. Och så kommer ni att få träffa två personer som inspirerat mig mest när det gäller mitt handarbete. Det är lite av innehållet i luckorna, och resten är även för mig ännu en överraskning :)

Så missa nu inte min julkalender. I morgon kör vi igång! 




3 kommentarer:

  1. Va bra nu väntar ja med spänning .Lycka till

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Bara väntar ... :)

    SvaraRadera
  3. Hej Catarina!
    Oj så det snöade hos er! Här har det inte kommit nån snö än;-) Men idag har solen lyst
    så vackert över oss:-)
    Så roligt det ska bli att kolla in din julkalender, jätte spännande:-))

    Må så gott och var rädda om varann
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...