16 nov. 2015

Favorit i repris


För en tid sedan fick jag önskemål av en bloggläsare om jag kunde tänka mig att sticka en sjal åt henne. Och givetvis kunde jag det. Alltid roligt när någon uppskattar det man gör. Sjalen hon fastnat för hade varit med i bloggen tidigare och för mig är detta en av mina mest använda sjalar.



 Stickad i Tilda bommullsgarn gör att den mjuk och go runt halsen. 
Och storleken är perfekt om man vill ha den till exempel innanför jackan. 


Nu är denna redan på väg till sin nya ägare och jag hoppas att hon får lika mycket användning för sin halsduk som jag haft av min.



2 kommentarer:

  1. Härlig sjal...o garnet också för det är ju så mjukt tilda garnet. ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Catarina!
    Nu har sjalen landat hos mig:) Den är såååååå snygg och fint stickad:)) Den kommer garanterat bli min favorit:)) Så mjuk och go:))))))
    Tack snälla goa du för att du ville sticka den åt mig:))

    Ha nu en fin och skön helg så hörs vi snart igen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...