29 okt. 2015

Bloggen byter namn



Som många av er redan kanske märkt, så har jag valt att byta namn på bloggen.
Efter att ha bestämt mig för att inrikta bloggen till största del på mina handarbeten,
 så kändes namnet Allt och lite till inte rätt längre.
Adressen är den samma som tidigare. Så ingen ändring att hitta hit på så vis.

Jag hoppas och önskar av hela mitt jag, att ni vill fortsätta att kika in här,
 även om det sker och kommer att ske lite förändringar här vartefter. 
Och alla nya läsare önskar jag varmt välkommen. Hoppas att vi alla skall trivas tillsammans.

Catarina

6 kommentarer:

  1. Vilken inspirerande korg med garn! Det är en härlig tid för all slags handarbeten nu när kvällarna blir mörka och man med gott samvete kan sitta inne och sticka! En trevlig blogg du har! H. Tilda

    SvaraRadera
  2. He var nou bra bara du fortsäter

    SvaraRadera
  3. Hej Catarina!
    Namnet Catas garn och tyg passar ju perfekt till din blogg:-) Ska bli så spännande att följa dig och dina härliga alster du gör:-)

    Ha en fin dag och må så gott:-)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Det gör desamma vad bloggen heter bara du fortsätter!!.. Men det passar nog om du har mest garn o tyg att "skriv om". ha en bra helg

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas du inte slutar med dina bak- och efterrättsrecept. Jag har prövat de flesta och varit supernöjd.
    Hälsningar från Gun-Mari

    SvaraRadera
  6. Läser fortfarande din blogg och fb fastän du bytt namn :) !!!
    Och jag älskar garn och andra handarbeten ... dock består mina dagar av pensel och färg!
    Ha det gott / KRAM Vivan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...