30 juni 2015

Hej igen!


Hej på er! Finns ni kvar där bakom skärmen?
Nu har den här bloggen stått stilla i ganska precis en månad och så småningom tänkte jag ta och sparka liv i den igen,
En månad är ju egentligen ingen lång tid, men i alla fall så pass att jag fått klarhet i vad jag vill med bloggen. 


Eftersom jag insett att jag har ett behov och en stor vilja att få dela med mig, i bilder och lite text, av det jag får leva och göra, så blir det en fortsättning på denna blogg.
Jag kommer att fortsätta i stort sätt som förut, med en hel del trädgård, handarbete och diverse händelser i köket. Men även lite nytt och små förändringar kommer det att bli. 



Jag känner att jag vill släppa lite på ramarna och verkligen dela med mig av det som i stunden känns rätt. Må så vara om det är ett foto, en tanke, en händelse, en upplevelse eller något helt annat. 
Att inte alltid behöva tänka på om ett inlägg passar in i kategorin handarbete, bakning eller trädgård...gör att utrymmet att göra ett inlägg blir så mycket större. Eftersom bloggen skrivs till stor del för min egen skull så vill jag inte ha en massa "tyglar" Sen om någon annan är intresserad av att följa med mig, ja det är ett frågetecken. Men fortsättningsvis är det här en blogg om mitt liv, vilket betyder att övriga familjen inte kommer att figurera i större utsträckning.
Så med det kör snart kapitel två igång, för bloggen Allt och lite till.

Ni är varmt välkomna att följa med mig alla gamla och nya läsare. Vi ses snart igen!

Catarina



11 kommentarer:

  1. Jeeeee!!! Täällä odotetaan jo innolla seuraavaa juttua. Hyvä juttu, että päätit jatkaa blogia. Terv. Tea. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt, jag har saknat din blogg och fina bilder :)

    SvaraRadera
  3. Javisst, jag finns kvar :) Roligt att du är på G igen!
    Visst behöver vi en liten paus ibland, om det då är bloggpaus eller bara annars!
    Tror att läsningen blir mer intressant och omväxlande, om vi lättar lite på "gardinen" ibland! Så gör det du känner för bara :)
    God fortsättning på den s.k. sommaren!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hurra, va bra att du blir kvar. Tror att jag och fler där till borde gå efter samma mönster. Känns som det blir sparsammare med inlägg när man går just efter ett visst mönster som du skriver. Vi ses här igen.

    SvaraRadera
  5. Hurra, va bra att du blir kvar. Tror att jag och fler där till borde gå efter samma mönster. Känns som det blir sparsammare med inlägg när man går just efter ett visst mönster som du skriver. Vi ses här igen.

    SvaraRadera
  6. Kul du fortsätter :-)

    Maija

    SvaraRadera
  7. Jess äntligen roulit tå du kom igen

    SvaraRadera
  8. Härligt att du e tillbaka!
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaks. Du har en så trevlig o fin blogg så jag tror knappast att ändringar i den skulle betyda att vi läsare försvinner.

    SvaraRadera
  10. Så roligt att du fortsätter! Kikar in i princip varje dag och trodde att det skulle se likadant ut idag. Där fick jag tji. Kul!

    SvaraRadera
  11. Tusen tack!
    Vilken fint mottagande efter pausen. Nu känns det riktigt roligt att fortsätta blogga.
    Önskar er alla en riktigt fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...