4 jan. 2015

Ett gäng pannlappar

Vill börja med att önska er alla en god fortsättning på det nya året!!
Vi har ju som alla vet hunnit rulla ett par dagar in på det nya fräscha 2015.
 Ett nytt år för ju som bekant med sig en hel del summeringar över det år som varit och förhoppningar om det år som komma skall.
Jag för min del väljer att helst blicka framåt. 2014 har jag inte mycket gott att orda om, för våran del ett helvetesår, med alltför mycket sorg och bedrövelse.
Det var med lättnad jag stängde dörren till fjolåret och nu är det bara framåt som gäller.



Fjolårets sista och årets första handarbete blev något så enkelt som ett gäng virkade pannlappar.


Med garn som fanns på lager i garnkorgen 
fick jag till en riktigt trevlig samling nya "hjälpredor" till köket. 



 Garnet är Novitas Hanko och virknål nr:4
Och så lite olika strukturer på det.


Önskar er alla handarbetsvänner ett fint och kreativt nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...