3 dec. 2014

Jag stickar och stickar och nu även på Facebook.

Någon undrade för en tid sedan i kommentarsfältet om jag har igång stickmaskin. Och ja nu börjar det faktiskt kännas så. Jag stickar och stickar på herrkoftan så fort tillfälle ges, därav den usla uppdateringen här på sidan.
 Och ändå går det för långsamt. Jag vill ha den här koftan färdig NYT HETI!


För tillfället är första ärmen på stickorna så det börjar ju vara på den bättre sidan. Men ni förstår, att när jag tvingas hålla mig till ett enda handarbete, det ställer min hjärna inför hårda prövningar. För nu har jag som vanligt tusen andra saker jag gärna önskade göra samtidigt. Men det får snällt vänta och jag är smått frustrerad.


 Så här är det tänkt att det skall bli när det är färdigt.


Och nu kan jag även meddela att jag även finns på facebook för er som är intresserade. 
Gå in och gilla så missar ni inte något inlägg :) Klicka på bilden så kommer ni direkt till min sida.

Och i väntan på den strålande julen, så smattrar regnet mot fönsterrutan :/

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Men nog blir den fin.. du är duktig som bara kan hålla dej till ett.. här skulle det inte gå,, hihii...Jag har nog tusen projekt på G o int vill nå bli klart...Barnbarnet Linnea sa en gång för många år sen.."men mommo , man ska la ett färdigt förrän man buri på na nytt" o det skall komma från ett barn,,som jag inte visste det..HoHo. Ändå så går det int..Men ha de bra..o stick å på...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just det som jag har såå svårt med, att hålla mig till ett. Normalt är jag som du, tusen saker på en gång och allting tar en evighet att få klart.
      Det var klokt sagt av ditt barnbarn...där skulle man ha något att lära :)

      Radera
  2. Ååå, så fin och grymt projekt du håller på med!
    Har nu "gillat" dig på fb :)
    Sök Vform på samma ställe så hittar du mig ;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, kanske lite väl grymt...meen nog skall den snart vara klar :)
      Skall ta och kika efter dig på fb :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...