30 okt. 2014

För oss som inte riktigt hunnit med...


...är det tur att temperaturen tänker hålla sig på plussidan ännu ett tag.

För då kan man ännu göra sånt som att 
tvätta fönster 
pyssla om rabattrosorna 
städa undan trädgårdsmöblerna
hugga ner träd... 
...och kanske bygga lite växthus.

Och råkar det regna och storma 
så kan man ju alltid 
sortera flera miljoner med spikar och skruvar
skyffla ut sand ur källaren
eller rensa i den oändliga röran.

Det här är i alla fall vad jag har ägnat mig åt den senaste veckan.


Det här lär vara min handväska ännu någon dag

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Det är ingen fin handväska.ja har också haft fram min.men så regna å storma e samma sak.God fortsättning

    SvaraRadera
  2. Du får gärna kom hid tå du har fädit tär heim.

    SvaraRadera
  3. Roligt att höra att det finns andra också som inte riktigt hinner med....jag kämpar med att få backen krattad...det blir bara så evinnerligt tidigt mörkt.

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, ha, så trevlig och innehållsrik handväska du har. Ta den gärna med och kom hit en dag, jag lovar du blir inte sysslolös. Ha en skön helg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...