4 sep. 2014

En blombukett till mina läsare

 I början av veckan var jag så gott som 100 % säker på att jag ville ta en låång paus från bloggen om inte rent av stänga ner den. Ibland finns inte motivationen där. Och jag blir osäker på om den här sidan varken ger mig eller någon annan något av värde. Men som om någon hört vad jag tänkte så trillade det in flera trevliga saker, som alla har en koppling till bloggen och med det kom också en stor del av motivationen tillbaka, så nu har jag beslutat att jag bloggar vidare som förr.

Idag vill jag därför ge er alla mina läsare en blandad sensommarbukett med de sorter som trädgården bjuder på just nu. Samtidigt vill jag välkomna alla nya läsare som hittat hit. 
Utan Er ingen blogg! Ni börjar vara rätt många nu som är in och kikar :)

Men med det har jag också en liten, liten önskan. Att alla som vill och vågar ;) skulle skriva en liten hälsning i kommentarsfältet på detta inlägg. Det räcker med ett Hej, om inte annat :) Då skulle jag bli så glad, så glad :)

Och därmed önskar jag Er alla en riktigt, riktigt fin dag!!









 Catarina

46 kommentarer:

  1. Me seurataan aina Kristianinkaa sun blogia. Katsotaan sun hienoja käsitöitä, herkullisia leipomuksia ja muuten teidän perheen kuulumisia/tapahtumia. :) Älä vaan lopeta! On kiva kattoa aina täältä, kun muuten niin harvoin nähdään. :) Terv.Tea.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tea och Kristian och Emma :)
      Roligt att ni "kommer på besök" ibland, här via rutan :)
      Och nej jag skall inte sluta, inte nu i alla fall.
      Ha det bra!

      Radera
  2. Hej och tack för fina blommor och en inspirerande blogg!
    Måste erkänna att jag är dålig på att kommentera i bloggarna jag besöker.
    Lusten att blogga går ju upp och ner och själv har jag vart färdig att lägga ner flera gånger, men ångrat mig i sista stund.
    Önskar Dig i alla fall lycka till med vad Du än beslutar! Jag kommer att sakna Dig om Du lägger.
    Ha det gott! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Britten!
      Visst är det så, att bloggandet går lite i perioder. Och jag har tänkt i samma banor många gånger. Nog kan det hända att det blir någon paus i framtiden, men just nu har jag bestämt mig för att fortsätta som förr.
      Ha det gott!

      Radera
  3. Itt ere läge för ti slut blogg nu itt :)
    Så trevligt at sit å läs va ader har fy se tå itt man får gjort na sjölv...

    -G-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Roligt att du tycker att jag skall fortsätta.
      Och så får det bli den här gången :)
      Ha det så bra!

      Radera
  4. Underbara blommor!
    Ha du också en fin dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag är in ofta ser din blogg!
    Jättefin bukett, sensommarbuketter är alltid så vackra!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Roligt att du vill titta in!
      Ha de bra!

      Radera
  6. Jag läser alltid din blogg. Blir på så gott humör då, så jag hoppas innerligt att du inte slutar, men om du väljer att göra det så förstår jag dej helt...
    Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Heidi!
      Nej jag sluter inte, inte nu i alla fall :)
      Ha det gott!

      Radera
  7. Svar
    1. Tack :)
      Jag fortsätter som förr.
      Ha det gott!

      Radera
  8. Hej!
    Tack för blommorna - sååå fina!
    Förstår dig ... ibland går det trögt och ibland lättare :)
    Ett stort 'brev' skickas till dig i morgon!!
    Ha en fin sensommardag!
    Kram Vivan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vivan!
      Jag ser fram emot att öppna ditt "brev" :)
      Ha det gott!

      Radera
  9. Är inne på din blogg ofta. Nästan dagligen för att kolla om du har satt in bilder på nåt fint du har gjort eller nåt gott du har bakat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin!
      Trevligt att du kikar in :)
      Ha det gott!

      Radera
  10. Nej, inte kan du ju stänga ner bloggen. Jag har ju inte ännu lärt mig receptet till den suveräna tacogratängen utantill :) Hälsningar från kusin Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ida!
      Vilken trevlig överraskning! Inte visste jag att du hade hittat hit :)
      Jag fortsätter tills du lärt dig receptet ;)
      Ha det bra!

      Radera
  11. nä hödu slut it .meir bara oj jee va vaker bloumu .D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Trevligt att du tycker så :)
      Jag lyder order, jag fortsätter ;)
      Ha det gott!

      Radera
  12. Snälla du, sluta inte. Jag gillar dina foton, handarbeten, bakrecepten o.s.v.
    Hälsningar från gun-mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gun-Mari!
      Jätte roligt att du trivs här. Och det blir nog fortsättning :)
      Ha det gott!

      Radera
  13. Du skriver så inspirerande! Gillar speciellt att du har foton med.
    Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin!
      Ibland blir det kanske mera foton än text. Men det heter väl att en bild säger mer än tusen ord :)
      Ha det bäst!

      Radera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  15. (Fick göra om min kommentar...) :)
    Hej! Tack för den fina buketten och den här fina bloggen! Har hittat hit ganska nyligen och vill verkligen att du ska hålla igång så jag hinner med! :) Det finns ju redan nu mycket att forska (till exempel alla goda bakrecept du har delat med dig!) :). Har hänt att jag har kommit på att tänka på just den här bloggen när har varit "utanför internet" nånstans och tänkt att oj, det var ju där jag såg den eller läste om den eller så :). Det händer inte så ofta för mig i alla fall :). Gillar stämningen här, som en varm och mysig höstkväll :). Lycka till med allt och ha en skön höst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir för det du skriver!
      Om jag har kunnat förmedla känslan av en mysig höstkväll, då har jag verkligen lyckats bra :)
      Tack snälla!
      Ha det gott!

      Radera
  16. Har tänkt på dig o din blogg ofta den sista veckan eftersom jag planerat en vandring till hoppamäki. När man googlar kommer din blogg upp flera gånger och dina foton finns också på andra sidor, hoppas det är med tillstånd. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va trevligt att ni planerar utflykt hitåt :)
      Hoppamäki är verkligen värt ett besök. Terrängen där är riktigt fin.
      Angående fotona är det helt i sin ordning :)
      Må så gott!

      Radera
  17. Hej!
    Om du har ork över, lägg ut dina handarbeten, du inspirerar mig. Mycket tack vare dig har jag börjat sticka mönsterstickade vantar. Tack finaste!

    Nina. Lycksele

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina!
      Va roligt om jag har kunnat inspirera dig till att sticka vantar.
      Det är sånt man blir glad av att höra :)
      Ha det bra!

      Radera
  18. Hej och tack för en trevlig blogg och de vackra blommorna.
    Irene Västragötaland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Irene!
      Trevligt att du tittar in :)
      Ha en fin höst!

      Radera
  19. hej. säger som alla andra , int ska du slut!! Jag är in varje gång jag är in själv på min blogg..o kikar vad du har gjort..bakat el nått handarbete..men jag har samma "ångest" ibland..tiden vill inte räcka till alla gånger,,sen mister man sin inspiration.Men sen flyter det på igen, så jag förstår dej.kramar i massor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Va roligt om du också tycker att jag skall fortsätta.
      Ja ibland går det verkligen trögt och jag vill bara lägga ner allt.
      Men som det ser ut idag så fortsätter jag ett tag till.
      Fina höstdagar till dig!

      Radera
  20. Hej ! Vill tacka för dina recept särskilt de glutenfria. Här ska bakas hälsolimpa, bra att få något annat att prova på. Har bakat Strömsö limpan så många gånger. God men börjar bli enformigt.
    Hälsar Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gerd!
      Va trevligt om du har glädje av dom glutenfria recepten :)
      Strömsölimpan är också god! Men ombyte förnöjer sägs det ju.
      Ha det så gott!

      Radera
  21. Hej,hittade din blogg för en tid sedan och nu hör den till mina favoriter :) Hoppas vi får njuta av den länge! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Tina!
      Och jag lovar att jag bloggar vidare ännu.
      Önskar dig en fin höst!

      Radera
  22. Hej och tack för denna blomsterprakt,det verkar inte spelar någon roll om du bakar eller odlar ,resultatet blir superb.Jag har hittat många nya favoriter bland dina resept ska du veta.Tyvärr är jag dålig på att kommentera,men är in och kikar nästan dagligen för att se om det "hänt något" Tack för att du orkar fortsätta!Hälsningar Ulla-Britta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla-Britta för din kommentar!
      Självklart får man komma hit utan att skriva något.
      Och riktigt roligt om du har hittat något intressant bland mina recept. Jag bloggar vidare, så det lär komma fler recept ;)
      Ha det gott!

      Radera
  23. Så roligt att titta in här.Har hittat så många goda recept.Fin blogg med fina foton :)
    H.Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej sluta inte det känns som jag är hem till er varje gång jag är in på din blogg.En bra vecka åt alla hälsar mommo!

      Radera
  24. ...jag hittade till din blogg då jag sökte mönster till disktrasor och sedan dess har jag följt med...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...