15 juni 2014

Vi har färglagt bilder

Yngsta sonen Z, vill ofta att han och jag skall göra något tillsammans. 
Och jag vet att jag alltför ofta säger att jag inte har passlit, 
än är det det ena och än är det andra, som påckar på uppmärksamhet.

Men igår kväll när han ville att vi skulle printa ut varsin bild från nätet som vi kunde färglägga (tänk att man inte ens behöver köpa målarböcker längre) så då hängde jag på.
Och som vi målade, koncentrerade som bara vad.



Z ville måla en sommarbild och jag fastnade för en söt flicka.

 Kreativt kaos brukar det heta :)



 Och resultaten har vi här...
 ...Zacharias 7 år...

...och mamma, ung 40-åring ;)


Veit ni ja vart så i e, så ida´ha ja googla på målarbilder :)
Det här gör jag gärna om.

6 kommentarer:

  1. man var it na fö gambel ti mål ja målar jän i målabouk,Ha e bra

    SvaraRadera
  2. Kan tipsa om sidan http://www.coloriez.com Där finns det bilder som kan intressera på större och mindre barn. Endel ganska "påtoga" så de tar en stund att göra.

    SvaraRadera
  3. Ja visst kan man färglägg.. det är kul.Det va nu fina bilder...Ha det bra i blåsten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätte kul när man börjar på :)
      Ja oj, va he orkar blås....

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...