5 juni 2014

Sommarblommor vid mjölkbordet


Vad hände...
plötsligt blev det en oplanerad bloggpaus.
Men det är som det är den här tiden på året
en hel del på gång.

Bland mina blommor och blader har jag hållit till en del
beroende på väder och vind.
För tala om växlande väderlek.
Idag har vi haft +28 grader och vid det laget sitter jag mest och  pustar...
få se vad vi har för väder i morgon.

En hel del sommarblommor har jag planterat.
 Fast jag även i år tänkte, i år skall jag bara ha några, så slipper jag att springa och vattna dem jämnt och ständigt, men se, det var före jag for till blomsterhandeln ;)


Så här blev årets plantering vid mjölkbordet.







Dom små violplantorna har sonen hittat på grusinfarten.
Och dom behöver ju självklart få va med på ett hörn.




1 kommentar:

  1. Passar bra med blå och vita violer bland dina rosa blommor vackert. Tack för en bra dag mommo.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...