14 maj 2014

Våren....

...har sakta men säkert kommit igång.
Även om vädret är ack så omväxlande.
Ibland sol och ibland regn. Stundom till  och med snö.
Och idag blåser det hårda friska vindar.

Har hållit till en hel del i trädgården de senaste dagarna
eller kvällarna rättare sagt.
Och jag tror nog att jag till en viss del hade glömt,
 hur roligt det kan vara, att böka på i myllan.
När jag väl kommer igång vill jag aldrig sluta.



Och så några bilder på det.


 Jag hittade ett hjärta.


 Violer kan man aldrig få för många av.




Hoppas att också den här dagen bär med sig tid i trädgården.
Har nämligen ett halvfärdigt bygge på gång. 
Vad det är visar jag kanske en ny dag.


Ha det bra alla trädgårdsvänner!

2 kommentarer:

  1. ja tänkt gå ut idag ...men herremintid vad kallt fåsi hur e gaar

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte också gå ut..men nu styr jag kosan på vinden.Och så började jag med en disktrasa i ditt pannlappsmönster..visar sen. ha de bra i blåsten

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...