17 apr. 2014

Datumvisare och gamla tulpaner


 För ett par dagar sedan fick jag den här fina datumvisaren av vår nästyngste son.
Han hade slöjdat till den under skolans slöjdtimmar och ni kan bara gissa hur glad jag blev när han förklarade att det fick vara en lite försenad födelsedagspresent åt mig. Jag som så länge har velat ha just en sån här datumvisare (heter det ens så? ) har nu fått ett riktigt specialexemplar :)





De utblommade tulpanerna hade fått en lite intressant form.
Lite fina kan jag tycka.



6 kommentarer:

  1. Vilken fin datumvisare! Säkert både gjort av och till kärlek!

    SvaraRadera
  2. vilken fin present Bussit bussit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mytchi finan än demdi massproducera :)

      Radera
  3. Denna datumvisare är väldigt fin och dessutom måste den bara värma dig långt in i själen när han just tänkte den till dig. Vem som helst skulle visst gilla en sådan.
    Ja tänka sig vad vackra tulpanerna blir på bild när de blommat ut. Då är de ju riktiga formgivare till sig själva. Ha en trevlig påsk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just så är det, den betyder bra mycket mer än en "vanlig".

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...