10 apr. 2014

40

Är det nu man borde vara sådär allmänt klok och förståndig...
och alltid, alltid uppföra sig ordentligt.
Låter ganska tråkigt.
I mitt huvud är det mest kris.....
så jag tror att jag fortsätter som förr.
Lite smått trotsig och inte alltid fullt så ordentlig.... ;)



 Men en trevlig födelsedag har jag firat.


Och i dag, dagen efter, har jag fått glädjas och njuta av fina blommor och presenter.
Och drömma om vad jag skall förverkliga i min trädgård.....



Tack, tack TACK till alla ni som delat dagen med mig!




Presenterna skall jag återkomma till senare
och några recept skall jag också dela med mig av....så håll utkik....

2 kommentarer:

  1. Jasså du har firat, jag säger många grattis till dig. Jo på ett sett blir det ju bara roligare för man börjar ju bry sig bara mindre i det där att vara ordentlig men att fylla år på år är mindre roligt ju längre fram man kommer. När jag ser tillbaka brukar jag säga att bästa tiden var just i din ålder när det rullade på som värst, varför vet jag inte för jag hann ju aldrig tänka efter just då. Kanske för att det var så liv och rörelse i huset då.
    Ha det gott du även efter festen.

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis!!!! Ja inte skall man bry sej så mycket, det är bäst att man är som vanligt o lite "kålldro"..Jisses så många fina blommor du fick o kak/smörgåsfaten med dess innehåll ser så gott ut! Vill gärna ha recept på det salta för det söta du visar har jag receptet på.Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...