13 feb. 2014

Sorg



Mitt under pågående Vinter OS somnade min sportintresserade pappa in till sista vilan.
Efter många års sjukdom, och den senaste veckan som varit som tagen direkt från helvetet, har nu pappa fått ro.
Han har levt ett bra liv trots sin sjukdom och tappert rest sig gång på gång när hälsan har gett vika.
Men det som hände för en vecka sedan blev för mycket för en kropp som redan gått igenom en hel del.
Nu är det inget som gör ont mera, nu har han det bra.
Och OS det tror jag att han följer från första parkett.

Tack kära, kära pappa för allt.
Pappos flickon

5 kommentarer:

  1. Fick just höra beskedet via vår gemensamma släkt. Varma tankar till dig samt till syskon och mamma.
    Kramar Helen

    SvaraRadera
  2. Styrkekram! Att ta farväl av sin kära pappa är så tungt men alla fina minnen finns kvar. Tänker på er!
    Karin Frände

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar till er alla hans nära o kära. Det är inte lätt samtidigt som man vill att lidandet ska få ett slut.
    Tänker på er, Kerstin

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar till er alla.. Jag har inte hört det fast "jag bor i samma by"..så litet man vet,,o så får man läsa det i en blogg..så sorligt..men säkert har han det bra nu. /Christine

    SvaraRadera
  5. Varma tankar till dig. Inte lätt när såna bud kommer.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...