27 feb. 2014

I snigelfart.

Det har inte gått speciellt hårt framåt med den stickade tröjan den senaste tiden. Lusten, orken och koncentrationen har varit helt i botten. Men nån maska nu och då har det blivit. Hade satt som mål att ha den färdig i februari, men det skippade jag vid ett skede....
Inte så väldigt mycket kvar att sticka,......men visst är det ett och annat moment kvar, och en del mer spännande än de andra, som det när jag skall lägga saxen i hela skapelsen.....
Så här långt är jag ändå riktigt nöjd med vad jag åstadkommit :)




4 kommentarer:

  1. ojoj va vacker ,god fortsättning

    SvaraRadera
  2. ja den blev fin o inte har du mycket kvar heller,,,;O)

    SvaraRadera
  3. Nöjd måste du bara vara. Din tröja är ju bara för vacker, färgerna alldeles ljuvliga i mina ögon. Snabbt kan det väl aldrig gå att sticka en hel tröja, du kan då vara stolt över den om du råkar ha den klar innan vintern är helt slut.

    SvaraRadera
  4. Himmel så fin tröja du stickar! Fina färger!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...