21 feb. 2014

Begravning




En tung dag, en jobbig dag, en dag med många tårar....men också en mycket fin dag. 
Min pappas begravningsdag.
Vi saknar honom något så enormt. Även om vi har många, många fina minnen så ger det inte mycket tröst just nu,.....men säkert någon dag....
Jag vill så gärna tro att pappa är med oss på ett eller annat sätt, så att han idag, och under veckan som gått, fått ta del av och se hur otroligt många, många fina vänner han har. 
Ett Stort, Stort TACK till Er alla, som på olika sätt deltagit i sorgen. 
Nu fortsätter livet framåt om än det känns som att vada i lera, tungt, tungt, tungt.....

Ännu en gång, Tack!




4 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen ,jag har haft så mycket med mina föräldrar dom senaste veckorna att jag inte hunnit läsa alla bloggar .Jag gick i väggen efter pappas flytt .Styrkekramar till dig och familjen ,Nette

    SvaraRadera
  2. finns inga ord styrkekramar och sköt om er D....

    SvaraRadera
  3. Beklagar sorgen!
    -M-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...