29 jan. 2014

Ny almanacka

Meningen var att jag skulle beställa en liknande almanacka åt mig som den jag hade ifjol.
Men när jag såg att Personlig almanacka hade en nyhet
 som såg ut att vara som gjord för oss...så var det ju inte annat än att klicka hem en sådan.
Och nu lär vi nog kunna hålla ordning på dagarna...förhoppningsvis.

En väggalmanacka med personlig touch.

 I själva almanackan fanns det möjlighet att göra en kolumn för varje familjemedlem. 
Och det är ju jättebra...bra vore det ju också om alla tog till vana då att fylla i sina aktiviteter vartefter de dyker upp. 
Annat som jag också tyckte om med almanackan var att det var en vecka per sida, 
och inte en hel månad, vilket gör att det inte blir så smått och packat. Därav mera rum att skriva på.

Mamma och pappa fick nöja sig med en gemensam rad.
Det är ändå sönerna som står för aktiviteterna i familjen....och mamma kör :)

 Den yngste tog genast uppgiften till sig och antecknade att det var skidtävling på gång.


2 kommentarer:

  1. Jättebra almanacko..det är bra då det går att skriva..oftas är det ju för hela månaden o då vill de bli klottrot..Vi har nu inte så mycket aktiviteter nå mera sen flickorna flyttade..>Leif ji ju mest i fäuse,, haha o då behöver man inte skriv nå.Bullarna såg goda ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog ungdomarna här som ser till att vi håller oss igång :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...