21 aug. 2013

Pysslar med en "vägvisare".

Det här bl.a håller jag på och pysslar med som bäst.
Försökte mig för första gången på att skära ut egna schabloner. Lite trixigt var det, för det första att hitta en passlig kniv och sen så hade jag ju bara vanligt A4 papper som jag skar ut i, som kanske inte är det allra lämpligaste. Men det funkade.


Tanken är att det skall bli en "vägvisare" med skyltar som pekar åt olika håll.

En klar så då är det bara resten kvar :)



Det uppstod en del tjafs när gubben och pojkarna såg att jag hade printat ut föis istället för föus.
Kan int första va he sko va ti bråk om ;)
E heiter ju föis!
På högsvenska vet jag knappt vad det heter....ladugård, fähus, djurstall...nej vad säger man....?


3 kommentarer:

  1. Häftigt med dessa vägvisare. Jo du jag håller nog med gubben och pojkarna, det skall absolut vara föus där du bor. Hoppas ni syns där på Juthbacka.

    SvaraRadera
  2. Men vann du e hem i från ere föis ;-)

    SvaraRadera
  3. herre je flick kan du it ligg på rygg å kopel åv-mvh.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...