28 maj 2013

Heja Dermoshop!


Ena dagen klickar man in sin beställning på nätet och följande dag knackar postiljonen på dörren med ett paket i famnen. Det kallar jag snabb leverans och bra service. 
Förutom det så tycker jag massor om deras produkter och priset är det heller inget att klaga över. Med andra ord, många plus i kanten åt dermoshop


En del säsongsprodukter blev hemklickat den här gången, så som rakgel, för att få ordning på dom lurviga ;)
Och sen lite produkter för att klara dom värsta plogoandarana MYGGORNA!
Myggspray och kylande roll-on att lägga på olika slags bett.  Roll-on tycker jag verkar behändigt.
"Så kom in på nu bara krankan, nu e vi åppladda"

 Tvål går alltid åt.

För varje gång du handlar för du bonuspoäng på dina inköp. Och för poängen får du sen välja olika produkter.
Den här gången valde jag dessa två, Kökstvål och Roll-on för myggbett.


Är det någon som förstår vart detta skolår har tagit vägen. Inne på den sista skolveckan, funderar man lite extra på hur snabbt tiden går. För vår del är det även den sista skolveckan för vår skola i byn. Med blandade känslor var vi på en fin avslutningsfest förra helgen. Till hösten väntar nya skolor för alla elever i vår lilla byskola.
Under mina 16 år i denna by, har banken rykt, likaså bybutiken och nu skolan. 
Nu finns det inte mera att ta.
Det brukar sägas, att stänger du dörren till en sak så öppnas alltid en ny dörr. Men ibland känns det faktiskt som att man gärna kunde ha kvar någon av de gamla dörrarna.

Ha det bäst!




2 kommentarer:

  1. Jag beställer också alla produkter jag behöver från Dermo ,bra produkter ,Kram Nette

    SvaraRadera
  2. Jag best också produkter från Dermo..o jag tycker om deras produkter också.Har inte provat myggdeo.. hoppas att de sku hjälp för nu ji nog krankan na riktigt vridin!Skulle vilja göra nått där ute efter fäuse men he går inte!Ha de bra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...