11 apr. 2013

Ovana eller nöje.....

...det är väl lite som man ser det. För mig är det ett nöje, kanske ibland lite ovana, att man bara måste gå via garnhyllan om man går in i en affär som säljer garn, och hur man än gör, så vill det ofta slinka med ett och annat nystan.
Men jag köper nästan aldrig ett nystan garn, utan att ha en bild i huvudet vad det skall användas till. Om det sen blir vad som var tanken.....det är kanske inte så säkert.

De här garnnystanen är tänkt att det skall bli till
 stickade disktrasor och en virkad dyna.


Att få arbeta i en garnäffär. För mig är det jämförbart med att arbeta i en godisaffär!
Det skulle vara en dröm helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med om att det är jämförbart att arbeta i en garnaffär med en godisaffär.
    Att arbeta i garnaffär nästan snäppet bättre fast jag är en riktig godisgris :)

    SvaraRadera
  2. ja jag skulle gärna jobba i en garnaffär..det skulle va så kul...Det va fina färger du hade valt..På tisdag då skall vi på utfärd från levande verkstad till en garnaffär..det blir som en godisdag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...