8 mars 2013

Nu är helgen räddad ;)

På hemvägen från jobbet for jag in via matbutiken. Och vägen till kassan går ofta via tidningshyllan. Jag visste att en av mina favoriter Hembakat hade kommit ut med nytt nummer så den åkte ner i kärran. 
Men så föll ögonen på den nya tidningen Koristeelliset kakut som just har kommit ut med sitt allra första nummer. Och med ett specialerbjudande på ynka 2,95 så fick även den dimpa ner i vagnen.
Och när jag kom hem hade jag nyaste numret av Oma Koti på köksbordet ;) 
Så nu har jag att bläddra i en stund.

Med tidningen Koristeelliset kakut följde även med lite "bakgrejer". Och lite olika sådant utlovades i varje nummer. 
Med den här tidningen fick man med två stycken fjärillsmått, en liten burk glitter och ett "kakfat" i två våningar av tjock kartong.


 Inte nog med tidningarna. 
Hobby Hall hade också levererat idag =) =)
"Oikea laiskanlinna" beskrevs stolen på Hobby Halls hemsida.
Fritt översatt blir det något i stil med "Ett riktigt latmansslott".
Ska jag nog klara av att leva upp till ;)

Önskar er alla en super, duper skön helg, med fint väder och massa skoj.


2 kommentarer:

  1. men vauv va fin stol.. jättesnygg!!!Och´Hembakat brukar jag oxå köpa..men inte finska tidningar, alltså veckotidningar för det blir hebreiska för mej.. men att baka på finska det klarar jag av..alltid nått haha..så kanske den finska skulle passa oxå mej.ha en bra helg själv.. jag är hundvakt då Kajas är i mikkeli...

    SvaraRadera
  2. ja köper å hembakt alltid ,Så blev det vin å mat de har så fina recept.Oj den stolen ä säkert bekväm,Ha det bra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...