21 jan. 2013

Almanacka med egen stil

När fjolårets kalender tog slut så tog jag och beställde en ny almanacka från "Personlig almanacka".
Och för ett par veckor sedan fick jag hem den i postlådan.
Aldrig har jag haft finare almanacka. 
Jag är såå nöjd med den.

Hos Personlig almanacka får du själv utforma din egen variant av almanacka.
Du kan välja mellan många olika förslag på pärmar eller välja en egen bild.
Innehållet och upplägget finns det också många möjligheter med, så att den blir precis som du själv vill ha den.

Pärmbilden valde jag ut av egna foton.


Ha det bäst alla som kikar in och tusen, tusen TACK för era kommentarer.
Jag läser dem med ett leende på läpparna :)

4 kommentarer:

  1. Den almanacken kan igen i misstag ta... Charmigt foto du valt till pärmbild !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Härlig. Var in och tittade på sidan. Tror jag skall göra en åt mej oxå...

    SvaraRadera
  3. vilken fin almanacka.vill HA..mvh D

    SvaraRadera
  4. Jag ser på bilden med ett leende för jag minns vem som cykla med den! Njut av solskensdagen mommo.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...