31 dec. 2012

Nyårsfunderingar!

I många bloggar har man de senaste dagarna kunnat läsa fina tillbakablickar på året som gått.
Här blir det ingen sån, utan jag väljer att köra det andra vägen.
 Genom att blicka framåt och delge er några av mina drömmar som jag önskar ska slå in på det nya året.



En av mina drömmar
 som länge legat högt upp på listan är 
En egen pålle!


En annan dröm som jag önskar skall bli verklig är ett vackert växthus. 
Och vem vet, kanske är det just år 2013 jag blir med växthus!


Och kanske, kanske blir 2013 året då vi äntligen får vår bastu renoverad, 
så att vi slipper ha DUSCHEN I BASTUN.
Bilderna lånade.

Förutom dessa finns det så klart många andra framtidsdrömmar som gäller familjen eller är mera personliga.
Men dom väljer jag att hålla för mig själv ;)


Så härmed tackar jag för ett Fint År 2012,
och 
Önskar Alla Ett Riktigt, Riktigt
GOTT NYTT ÅR 2013!!

Vi syns nästa år!
Catarina


3 kommentarer:

  1. gott nytt år til dej oxå..Växthuset o bastun är oxå min dröm!!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!
    Jodu det växthuset skulle jag bra gärna röja plats på tomten för :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Oj,egen Pålle..Hon jag hade sku kanske ha passat,nåja hon va ju en "Njut av livet häst"..Hon bor ju it så långt från dej..

    -G-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...