14 sep. 2012

Nu kan jag fortsätta...


 I går fick jag hem mera av garnet som jag använder till min halskrage.
 När jag började på med den hade jag bara ett ynka nystan och visste ju att det koms jag ingenstans med.
 Men jag var ivrig att börja virka.
 Och så för nån vecka sedan kom jag över Tildagarn på en marknad och köpte hem några nystan i tron att det var samma färg.
 Men så färgblind man kan va´.

 Då klickade jag in en beställning på nätet och nu är det bara att fortsätta :)

Men i väntan på mera garn så hann jag bl.a börja på med en ny stickning och fortsätta med mitt tråkighetsmoment, att fästa typ en miljon trådar på min filt.
Men bara trådarna är fästa tror jag resten går som en dans ;)



Hoppas att ni har en fin helg framför er!
Här kommer helgen till stor del att bestå av jobb och fotboll. 
Så höststormen som drar fram just nu kunde gärna lugna sig med tanke på att vi skall vara en hel del utomhus.


Finfin helg åt er alla!
Syns!
Catarina

1 kommentar:

  1. Båda dina arbeten är ju jättefina. Halskragen skulle jag gärna se en bild på sen när du har den i användning, den ser så intressant ut. Det mönstret har jag nämligen virkat till pulsvärmare så kunde passa bra ihop. Ha en bra vecka.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...