24 sep. 2012

Höstmysigt på köksbordet



Vi kommer ju inte undan att hösten är här med allt sitt mörker. 
Men visst är det väl mörkret som gör det så mysigt att tända ljus.




 Kände för att fixa lite höstmysigt på köksbordet idag, så det fick bli en ljusbricka av sånt som fanns hemma.
Ett par gamla gräddsnäckor, en gammal sockerskål, och en liten blombukett....



Hoppas att er vecka har börjat riktigt bra.
I morgon har jag planerat att testa något som jag inte gjort förr.
Ingredienserna jag skall använda är
 silikonformar och andra formar, matolja och..... ;)


Ha det bäst!
Catarina



2 kommentarer:

  1. så fint det blev med gamla sockerskålar o "gräddsnäckor".Jaha, jag tror gjutning.

    SvaraRadera
  2. Jag får na små vibbar att e lutar mot gjutase å..ha hitta na gambä formor ja som ja ska doner åt ti som vill gjut ;)

    -G-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...