5 juli 2012

Hur hade vi det.....


....på vår shoppingdag?
Vi hade det bra, riktigt, riktigt bra!
Vi hade super fint väder, vi åt jätte god mat i en super vacker miljö och mitt sällskap var bästa tänkbara.
Kan även tänkas att vi löste ett och annat världsproblem under våra diskussioner ;)


Men...shoppingen!? Jaa´! 
Om jag säger att 75% av butikerna som vi skulle besöka hade stängt (på onsdagar!?) så är det ganska nära sanningen. Den enda som var glad åt det var nog plånboken. 
En lätt besvikelse åt alla låsta dörrar får jag väl lov att erkänna att det blev.


Något litet blev det köpt i alla fall.
 Bl.a det här tyget med stövlar och så lite garn förståss =)


På vägen hem var jag in via mina föräldrar
 och där fick jag denna super, duper fina Corn Flakes burk.


Nästa vecka har jag inbokat en ny utfärd.
 Då går färden till annan ort och på annan veckodag ;)


Nu lever vi sommarens soliga dagar!

Ha det bäst!
Catarina


3 kommentarer:

  1. så fina lupiner!! Och burkarna.. den har jag+ 3 andra!visst är de fina.. Va fasen va he för affärer som har stängt..på en onsdag:O)Nä nu är jag så trött.. tar på då leif är sjuk ännu o det blir mycket mera av allt..märks att man har blivit gammal.. hihi

    SvaraRadera
  2. Tänk vad en burk kan bli till glädje då den kom till rätt ställe,i mitt skåp tog den bara stort rum.Ha det så bra din mor.

    SvaraRadera
  3. Prima sällskap,håller med! =) Lite synd at vi int slapp in i bodan o nav på tavara!
    M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...