1 juli 2012

Helgen


  har snart ytterligare en helg passerat. 
För vår del har det varit en hel del program med bl.a jobb, en massa fotboll och kalas gånger två....som sagt en hel del trevligt program. 

Kan det va´så att Juli kom med solen och värmen.
För idag har man faktiskt kunnat känna lite värme i luften.
Vi kan ju hoppas på att det är så.


 Den ungerska syrenen blommar som mest just nu. 

Och det är NU man borde njuta av allt fint som blommar, för det tar ett år tills det kommer igen.
 Ingen bra ide´att tänka att "jag gör det sen". Det får man lov att göra med något annat =)


 Så har jag har fortsatt med min blombänk.....


 ...som har utvecklats till ett stenprojekt.
Det var väl jag som skulle göra en liten rosrabatt ;)
Nu krävs det både traktorer och "karakraft" för att få det som jag vill.
Men det är riktigt typiskt mig, att öka på ett projekt vartefter, det svåra brukar bli att ro det hela i land.

"Men nou var e bra tå e var fädit."


Trevlig start på den nya veckan!

Catarina


1 kommentar:

  1. Håller med nog blir det bra när det blir färdigt,syrénen är nog vacker nu den blommar här hos mig också ,ha en bra början på veckan ,Nette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...