7 juni 2012

Onsdag 6 Juni....



....och SVINKALLT. 
Fy så jag har frusit på kvällens två fotbollsmatcher.
 Inte att jag far utan vinterjacka och överdragsbyxor med i bagaget någon fler gång i SOMMAR.
Det var bara snön som fattades för så kallt var det.
Ja, och matcherna gick bra..... jätte bra! =)



Men nu till något annat. Jag nämnde ju i det här inlägget om en hylla som sonen hade gjort av en lastpall.
Och nu har vi donat och målat. 
Några krokar skruvade vi också fast.





Lastpallar är ju oftast något som är ganska lätta att få tag på.
 Om man inte har någon själv kan man ju t.ex fråga närmsta bonde ;) Han har säkert.


Jag tycker själv att hyllan blev riktigt fin.
Till att börja med är det bl.a mina pelargonskott som får pryda hyllan, men den kommer säkert att byta innehåll många gånger.



Klä er varmt i sommarkölden!

 Ha det bäst!

Catarina

2 kommentarer:

  1. Nej men hälsa sonen att hyllan är jättefin. Han har minsann inte tummen mitt i handen. Den skulle nog även jag gilla rätt mycket.
    Önskar dig skön stugvärme åtminstone.

    SvaraRadera
  2. Nej men va fin den vart.Hälsar grannen i gröna huset.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...