18 juni 2012

Festen är över...



....och kavajen hänger kvar på stolsryggen.



Vi fick en riktigt fin konfirmationsdag för vår äldsta son och  fina minnen att spara.
Tusen tack till alla som delade den med oss!



Idag har vi njutit av fina blommor....




....och ätit rester ;)



Själv har jag känt mig en aning tom i huvudet idag.
Min hjärna är nog inte skapad till att tänka så mycket som den har gjort den senaste veckan.




Här på bloggen blir det väldigt mycket blommor just nu, men vi lever i en blommig tid.
Vår yngsta ville plocka blommor igår när gästerna åkt. 
Den här gången blev det en blandad kompott.


Så vill jag ännu tacka såå mycket för era kommentarer i inläggen.
Varendaste en gör mig glad!


Ha det super bäst till nästa gång!

Catarina

3 kommentarer:

  1. oj va fina blommor mamma fick .som var ur trädgården.ha e så bra

    SvaraRadera
  2. Vilka läckerheter du dukat fram. Vi har konfirmation på midsommardagen så här planeras som bäst.
    Jättefina blommor sonen plockat!

    SvaraRadera
  3. Så mycket gott du hade på kaffebordet!!Fint!Blommorna va oxå fina..visst vi lever i blommorna tid just nu så det vill bli mycket av den varan.. men det är oxå kul tycker jag...i vinter får vi visa annat!.. ha de bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...