27 juni 2012

27.6.2012


Är det någon annan där ute som börjar bli en aning trött på detta regnande och "krankan" (mygg)?
Vet inte om det är bara som det känns eller om det faktiskt råkar sig så, att när det är dåligt väder så skulle man ha hur mycket som helst att göra utomhus. 
För en stund sedan visade sig solen en liten, liten stund, men den förvann lika snabbt igen.


Men visst kan man få något gott ur regnvädret också. 
Som att man plötsligt får bakat det där brödet som man tänkt baka i flera veckor och kanske hinner ikapp ens lite med tvättberget.
Igår fick jag till en sån dag, när jag var lite mera "husmorig" än vanligt.

  
Liknande kuddar som bilderna här har jag haft i tankarna att man kunde virka.
(De här kuddarna är stickade)
Men,men....man hinner ju inte med allt, får även jag ta och konstatera ;) 
Och när jag råkade springa förbi dessa en dag under mina matuppköp, så för en passlig slant fick dom följa med hem.
För övrigt massor med fina saker i den matbutiken =)


Att dom ännu till fanns i dom färgerna som jag hade tänkt mig gjorde ju det hela riktigt bra. 


Nu dansar alla som kan solskensdansen, och vi andra klappar takten.

Ha det bäst!

Catarina


2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har ,tack för din kommentar hos mig ,kommer nog att hälsa på flera gånger ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Men skitt va fina kuddar,, tänkte först om du hade stickat dem..De va faktiskt fina!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...