3 feb. 2012

Mera skåp

Här kommer lite bilder på ett annat skåp som jag har i mitt syrum. Det här skåpet köpte jag från ett snickeri en gång i tiden. Förutom att jag såg en massa förvaringsmöjligheter så var färgen också den rätta. Så det var bara att lyfta in och fylla med saker.
Skåpet är djupare än vad bilden kanske visar, så speciellt de undre lådorna är väldigt rymliga.

Det finns dock ett problem med detta skåp. Innan du hittar det du söker så har du säkert öppnat minst hälften av lådorna. Man tror ju att man minns i vilken låda vart och ett ligger, men, men...
Så någon typ av etiketter skulle jag vilja ha på lådorna. Såna som är enkla att ändra ifall innehållet ändrar. Jag tänker  mig något i gammaldagsstil. Typ såna som man ibland kan se på gamla butiksmöbler eller dylikt.
  Kanske någon av er har tips på hur det kunde lösas? 
Jag har minne av att det här var en av orsakerna till varför skåpet såldes från snickeriet. Ett evinnerligt ryckande i lådorna...







Ha det så bra!

Catarina

1 kommentar:

  1. Oj shit, vilket fint skåp!

    Hoppas du har en skön fredagkväll!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...