26 feb. 2012

Krans


Hej på er alla! Hoppas att ni haft en riktigt skön helg.
Här har vi inlett sportlovet.
 Och i dag har vi haft riktigt fint uteväder. Så det blev en promenad i ett jätte fint område i grannbyn, så länge en av pojkarna hade fotbollsträning.


Lite pyssel har också hunnits med. Har bl.a målat en hylla, virkat och så har jag också gjort klart den här kransen.



Kransen har jag stickat av pappersband på riktigt grova stickor. Sen har jag rullat stickningen runt en metallring, samtidigt som jag rullat in en ljusslinga. Sen gjorde jag några rosor och blad av ett grövre papperssnöre. 
Och fönstret råkade jag ha liggandes i förrådet. 





Ännu är det ju mörkt på kvällarna så att det passar med belysning.


Vi "sportar" vidare!

Catarina



1 kommentar:

  1. jättefin måste jag säga då jag har samma krans själv.. men jag har ingen ljusslinga i min..utan bara ett band runt omkring o så hjärtan som hänger..sporta vidare...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...