22 jan. 2012

Som godis!


Andra köper godis och jag köper garn.
För mig är det som en karamellbutik när jag kommer in i en handarbetsaffär. Hyllor från golv till tak med garn i alla tänkbara färger. Att stå och fantisera om vad man kunde göra av alla dessa garn, gör nästan att man glömmer bort vad man egentligen skulle ha när man steg in i butiken.
Nu just har jag en svaghet för alla dessa garn som randar sig själv. Finns mycket man kan göra med dem. En del saker har jag gjort och det skall jag visa en annan dag.

Ha det så bra alla handarbetsvänner!

4 kommentarer:

  1. En sydösterbottning önskar dig LYCKA TILL bland bloggarnas fantastiska värld!!
    Kommer igen ...

    SvaraRadera
  2. Visst är det så! Blir ju nästan lite småtokig då man går in i en handarbetsaffär, och kommer alltid ut med åtminstone ett nytt nystan! ;)

    Vilka härliga bilder du bjuder på. Där ser ju verkligen garn nystanen ut som härliga karameller!

    Ha en fin onsdag!

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Va roligt att du tycker om bilderna :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...