20 jan. 2012

Nu är det dags!

  Nu har jag tänkt klart! Har egentligen i flera års tid haft i tankarna att starta en blogg, men jag har inte riktigt "vågat" ta språnget ut i den här världen tidigare. Men det sägs ju att det du inte gör ångrar du mest. Så nu kör vi!
Bloggen kommer främst att handla om mitt intresse för handarbete, inredning och trädgård. Men som bloggnamnet säger så vill jag gärna göra allt och ännu lite till, så man vet aldrig vad som dyker upp. Har oftast många olika projekt på gång, vilket kanske inte är till någon fördel om man vill ha en sak klar snabbt. Men jag trivs som bäst med mitt handarbete när jag får börja på något nytt.
Jag önskar er varmt välkomna hit!







Vi börjar med en restgarnskudde som jag gjorde klar före jul. Tycker om att ha sån här typ av handarbeten på gång, inget funderande bara att virka på. 

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket på min blogg. Vad roligt att du börjat blogga, ser redan intressant ut.
    Här syns visst att man kan fröjdas i restgarn för kudden är ju riktigt snygg. Ser lätt och roligt ut att virka den.
    Ha det gott.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...